Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΚΙ ΕΝΑ .... ΣΚΥΛΑΚΙ!

Στην ανάρτησή μας ΣΚΥΛΑΚΙΑ .... ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ! έχομε φωτογραφίες στρατιωτικών που μαζύ τους έχουν κι ένα αγαπημένο (σε κάποιον από αυτούς) σκυλάκι.

Στην φωτογραφία αυτήν εικονίζονται Χωροφύλακες, μαζύ με το σκυλάκι του μεσαίου που είναι Νωματάρχης. Την βγάλανε (υποθέτω κάπου στη Βόρεια Ελλάδα) το 1948, κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου.


Ο Νωματάρχης, Νίκος στο όνομα, ήταν Κρητικός, και την έστειλε στους οικείους του στην Κρήτη με ενδιαφέρουσες πληροφορίες στην πίσω πλευρά


Το σκυλάκι αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία, επολέμησε και αυτό μαζύ μου εις τον Ναό που αντέταξα την αντίσταση, το οποίον σε κάθε ντουφεκιά των Βουργάρων εχωνότανε στα σκέλια μου και μου έδινε θάρρος.
Ο εξ αριστερών μου χωρ/ξ ήτο εκείνος με τον οποίον απεκρούσαμε τους 80 συμμορίτες, τους άλλους μου τους έστειλαν τώρα για ενίσχυση.

Νίκος 19 - 2 - '48

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Free Hit Counter